כיצד אנחנו בוחרים את הבגדים שלנו? האם על פי הצבע, הבד, הסגנון, או שאולי הנוחות היא כלי המשחק? כנראה שכל התשובות נכונות! אולם, על מנת שהבגד יהיה לא רק יפה ונוח, אלא יחמיא לנו, חשוב לקחת בחשבון את גזרתו.

בחירת גזרה מתאימה ומחמיאה לגוף- תטשטש את החלקים שאנחנו פחות נאהב, תבליט את כל נקודות החוזק שלנו ותאפשר לנו להרגיש הכי טוב.

נפרוס כאן בפניכן 5 גזרות מנצחות, שיכולות לחולל ניסים בכל מלתחה.

גזרה זו מאוד פופולרית בקרב נשים. היא מעניקה קו מתאר נשי, ויוצרת מראה חטוב יותר של הגוף. הקווים האלכסוניים של החלק העליון מחמיאים במיוחד לבעלות חזה שופע. המחשוף מדגיש בצורה מושלמת את החזה ומאריך חזותית את הצוואר. 

פריט לבוש זה הגיע אלינו מעולם העיצוב לגברים ומצאה אצלנו בית חם. נראה כאילו שמלה זו נוצרה עבור היומיום שלנו. היא מתאימה לכל לוק – עם עקבים או נעלי ספורט, ז'קט מחויט או ספורטיבי. שמלת חולצה מאריכה חזותית את הצוואר בשל קו הצוואר בצורת V.
גזרה זו מחמיאה לנשים דקיקות, עליהן השמלה יוצרת סטייל אוברסייז ואילו לנשים בעלות קימורים, מומלץ להדגיש את קו המותן באמצעות החגורה ובכך להדגיש חלקים אהובים.

שמלה צמודה באזור המותניים ומתרחבת בחלקה התחתון היא מחמיאה מאוד ומומלצת במלתחה של כל אישה, ללא קשר למידה ולגיל. בעלות קימורים יכולות להסתיר את ירכיהן באמצעות חצאית מתרחבת, היא מתאימה גם לבנות שרוצות להבליט ולהוסיף נפח במקומות הנכונים.
שמלות אלו נראות טוב עם קרדיגן ומשתלבות מצוין עם סניקרס ונעלי עקב כאחד.

צווארון ה-V העמוק של שמלת קולר והגב הפתוח, הופכים אותה לשמלת ערב מובהקת. 

שמלה זו מומלץ להשאיר לאירועים נוצצים ולפגישות רומנטיות. שמלות קולר ארוכות מבד קל ונושם יכולות להיות אופציה נפלאה במהלך חופשה קיצית בחוף הים. 

שיא הפופולריות של שמלת הנדן היה בשנות ה-30 וה-60 אולם, שמלת מידי צמודה נכנסה בחוזקה גם למלתחה של הנשים המודרניות. את שמה היא קיבלה ,מכיוון שהיא עוטפת בעדינות את הגוף, שומרת על צורתו, ולא מושכת תשומת לב לאף חלק בו.
שמלת נדן היא ייצוגית ומחויטת ומתאימה מאוד לעבודה. על ידי הוספת אביזרים מעניינים, ניתן להפוך אותה בקלות לאאוטפיט הולם לדייט רומנטי.

 

עולם האופנה הינו רחב ומגוון. לא משנה מה המידה שלך ומה הגיל, תמיד אפשר לבחור גזרה שתחמיא לגוף, שתבליט את יופייך הטבעי ותגרום לך לרצות להסתכל במראה ולחייך.

אם את עדיין לא מצליחה למצוא את בגדי החלומות שלך בחנויות או רוצה להיות בעלת פריטים מיוחדים ומתאימים לך באופן אישי, תרשמי לאחד ממגוון קורסי התפירה והעיצוב של פרופשנס ותתחילי לחולל קסמים.