עיצוב, תכנון ותפירה של שמלות כלה

אין זה סוד שבתכנון החתונה, אור הזרקורים המרכזי מופנה תמיד לבחירת שמלת הכלה. הרי לא משנה עד כמה החתונה תהיה מפוארת, תשומת הלב העיקרית מופנית תמיד לכלה ולחתן.

לאחרונה יותר ויותר כלות מעדיפות שמלה בעיצוב אישי על פני רכישת מוצר מוגמר.

החלום לעצב שמלת כלה הוא לא קלוש מהמציאות, בפרופשנס יש קורס שמכניס בדיוק לעולם העיצוב ותפירת שמלות כלה.

אז במה שונה עיצוב, תכנון ותפירה של שמלות כלה?

בתפירת שמלת כלה גזרת השמלה לא מספיקה לתוצאה מושלמת, גם לבד ממנו היא תפורה יש חשיבות רבה. יש מגוון רחב של בדים וחשוב שהבד שיבחר יאפשר לכלה את הנוחות המיטבית במהלך החגיגה ומצד שני יהיה יציב ועמיד. חלק מהבדים קלים לעבודה ועם חלקם אפילו תופרים מנוסים לא תמיד יכולים להתמודד.

בנוסף, במהלך התפירה יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לאיכות של החלק הפנימי של השמלה, הנמצא במגע ישיר עם הגוף. אחרי הכל, שמלת כלה צריכה להיות לא רק מושלמת במראה, אלא גם נוחה. לכן, חשוב לבחור בקפידה חומרים, תוך התמקדות בבדים טבעיים, היפו אלרגניים ונושמים. 

לעתים קורה, שהכלה מוצאת תמונה באינטרנט של שמלה מבית אופנה ידוע ומבקשת לתפור עבורה שמלה זהה. הכלה לא מודעת לכך, שבתפירת שמלה זו נעשה שימוש בטכנולוגיות מיוחדות, שלא כל תופרת מכירה ובדים יוצאי דופן שלא תמיד קל להשיג. 

מעצבים מנוסים המתמחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה מקדישים תשומת לב רבה לטכנולוגיות הייצור ושימוש במכונות תפירה שונות. בנוסף, חשוב להכיר את טכניקת התפירה הידנית שמאפשרת לרקום ביד ולהוסיף לשמלה אבנים, פרחים ופנינים. 

בעסק של שמלות כלה, ההתמחות הינה מאוד משמעותית, שכן מדובר בעיצוב מורכב ובתפירה חדשנית ביותר. שמלת כלה חייבת להתאים לגוף הכלה בצורה מושלמת, מה שמחייב דיוק במהלך כל התהליך החל מלקיחת המידות ועד לעיצוב ותפירה.

תפירת שמלה כלה תלויה המון בסוג התפירה, סוג הבד, האם יש שיבוצי חרוזים או אבנים, סוג מחוך, האם ואיזה סגירה יש בגב. במהלך תקופה זו מתבצעות מספר מדידות על מנת להתאים את השמלה לפי המידות של הכלה ולקחת בחשבון את כל רצונותיה. 

האופנה משתנה ללא הרף. שינויים אלה באים לידי ביטוי גם בשמלות הכלה כמובן. יחד עם זאת, יש משהו נצחי ורומנטי בשמלת הכלה. לכן, מומלץ לכל כלה לעשות רק את השמלה שהיא חולמת עליה, לא לרדוף אחרי האופנה, אלא להקשיב לתחושות הבטן הפניות שלה. 

החתונה עדיין נתפסת כאירוע רומנטי ומכונן, המהווה התחלה של חיים משותפים. זהו יום, בו כל כלה חולמת לממש את כל הפנטזיות שלה. 

רוצה לקחת חלק ביום משמעותי כל כך בחיי נשים? תרשמ/י עוד היום לקורס לעיצוב שמלות כלה של פרופשנס וקבלי הכשרה מקצועית, שתאפשר לך לחולל קסמים ולהעניק לכלה את שמלת חלומותיה.