קורסי אונליין ישפרו את העתיד שלכם 

לדעת לתפור, זה ידע שמשנה חיים, אחד המקצועות היצירתיים והמספקים. ידע שיחולל שינויים חיוביים בחייך. מגביר את רמת היצירתיות שלך, את הצורה שבה תבחר/י בגדים בחנויות הבגדים, מחזק את ההבנה שלך לגבי סוגי בדים שונים, את הדמיון, את החוש האופנתי שלך, ומעבר לכך.. את/ה יכול/ה למנף אותה לרגעים של שקט עם עצמך.

אז למה באונליין ולא בשיעור פרונטלי?

בעיקר לאנשים שהזמן הפנוי שלהם משתנה הרבה במהלך השבוע, שאין באפשרותם להגיע לסטודיו לכמה שעות או למי שנאלץ להיות בבית הרבה. מעבר לכך שתוכל/י לרשום הכל במחברת או בדף, רוב החומר הוא חזותי. לכן, נוח יותר לא להסתמך על הזיכרון שלך מזמן השיעור, על התפר הספציפי שהמורה השתמשה בו, על הטכניקה המסוימת בה אנחנו יוצרים את הגזרה לחולצה או אופן סימון הבד- ייתכן שתגיע/י לתוצאה הרצויה, ייתכן גם שתצטרכי להתקשר לחברה או לבקש עזרה מהמורה. אבל ייתכן, וזה הייתכן הכי נוח ונעים בסיטואציה הזו, שתרצה/י להריץ את הסרטון אחורה לאותו הרגע בו המורה הסבירה איך אנחנו נקבל  את הבד בצורה המדויקת כדי לקבל את הזווית הנכונה. 

אז איך תפירה תשפיע על המראה שלי?

זה הזמן ללבוש כל בגד שאת/ה מדמיין/ת. מי מאיתנו לא רוצה בגד ייחודי שהוא רק שלך? אמצעי חדש לביטוי עצמי, להדגשת הצבע שלך בעולם, ליכולת להכין את הבגד שהכי מחמיא לך, בכל מצב וצורה, לכל זמן ואירוע. תפירה היא השפה החדשה לביטוי העצמי שלך.

איך תפירה תשפיע על היצירתיות שלי?

ברגע שתכניס/י תפירה לחייך את תראי את העולם אחרת. תוכל/י להתחיל לדמיין, לחלום ואז גם ליצור את המלתחה הפרטית שלך. היא יכול להיות מלתחה פראית, עדינה, היא יכולה להיות פסטורלית ורגועה. היא יכולה להיות כל מה שיעלה לך לראש. כל מה שחנויות הבגדים לא ייצרו, שתמיד היה חסר לך. 

איך תפירה תשפיע על עולם הרגש שלי?

נכון, אולי מוזר לחשוב על תפירה ועולמות הרגש כאחד. בתפירה זה את/ה מול המכונה, מול הבד, זה כמה רגעי שקט בו יש לך זמן עם עצמך? ממוקד/ת ברגע הנוכחי. המוח שלך, מכונת התפירה, ותפרים שרצים הלוך ושוב. זמן יצירה . זמן החיבור האישי שלך עם עצמך. כל מה שתוכל/י לחלום עליו. גם מפגש עם גופך, עם האהבה שלך, עם היצירתיות שלך. יצירה שהיא רק לך ולא רק זה בסוף זו ההרגשה הנפלאה של  "אני עשיתי את זה".

נמליץ לכם על לימוד תפירה עם פרופשנס.