קורסי קיץ שחובה להכיר!

השמש זורחת. הבריכה פתוחה. זה הזמן להתלבש בבגדים יפים. הקיץ הוא תקופה בה אנחנו נוטים להתלבש בבגדים צבעוניים יותר, אביזרים בהירים ודוגמאות כיפיות שבדרך כלל לא נלבש בשאר ימות השנה.

להרגיש בטוח/ה במראה שלך ולהפיק ממזג האוויר את הטוב, על ידי יציאה לבילוי בשמש הקיצית. הנה כמה סיבות למה את/ה צריכה מלתחה מעוצבת משלך לקיץ.

הקיץ כבר כאן, מה שאומר שהגיע הזמן להתחיל לחשוב מה ללבוש. בין אם משהו מזדמן או רשמי, יש הרבה אפשרויות שישדרגו את המראה שלך פלאים. עיצוב ארון הקיץ שלך הוא דרך מצוינת לפתוח את הקיץ, לחסוך כסף ולהימנע מקניית משהו שלא מתאים לך. בעיקר, לגלות לעולם ולעצמך את הסגנון הייחודי שלך.

הימים ארוכים יותר ומזג האוויר מזמין לצאת אל השדות והפרחים. זה הזמן שלך להרגיש טוב עם עצמך ולהתגאות בסגנון הייחודי שלך שלא נמצא בשום מקום אחר למעט המלתחה הפרטית שלך. 

מילת הקסם.. טרנספורמציה

זה הזמן שלך להשליך את המלתחה הישנה עם הבגדים הקלאסיים, המשוכפלים המועתקים שקנית בקניון ולמצוא את מה שאת/ה הכי אוהב/ת, בלי להתפשר. זה הזמן שלך למצוא את הבד שהכי נעים לך ללבוש, את הצבע והטקסטורה שהכי מחמיאים לגוון העור שלך, זה הזמן לעמוד מול המראה ולהרגיש "וואו ככה אני אוהב/ת את עצמי".

זה הזמן בלו”ז שמוקדש עבורך למה שחשוב באמת. עיצוב המלתחה הפרטית שלך היא דרך מצוינת להזרים רעיונות יצירתיים במעלה המוח ולהפגין את כישורייך. לתת לעצמך זמן הפסקה לצורך משהו אחר; למען היצירה, למען יצירתו של משהו מאפס והפיכתו באופן ייחודי.

מלבד בגדים יש עוד פריט לבוש הכרחי לקיץ!

בגדי ים, כמובן. הפריט שהכי קשה למצוא. כלומר בגדי ים יש בלי סוף בחנויות. אבל לא קל למצוא את מה שיחמיא לך. לכל אחד או אחת מאתנו גזרת גוף שונה, לאחד מחמיא גזרה נמוכה ולשנייה גזרה גבוהה, כולנו מגיעים במידות, רוחב ואורך שונה. מדוע עלינו להסתפק בבגד ים שאמור להתאים לכולם באותה מידה? (תרתי משמע). בקורס תפירה של פרופשנס תוכל/י להתאים לעצמך בגד ים שישב עלייך בול, בצבע שאת/ה אוהב/ת, בגזרה שתעשה אותך הכי יפה בחוף, בלוק הכי מושלם!