תקנון האתר

הגדרות

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. החברה – פרופשנס בע"מ ח.פ 515842698
  2. האתר – אתר האינטרנט www.profashions.com
  3. זמן אספקת הסחורה הפיזית ( שאינה שירות) : יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י הלקוחה.

אספקה ומשלוחים בישראל:

* דואר רשום למשלוח הסחורה: הפריטים המוזמנים יתקבלו אצל הלקוח תוך 5-10 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.

*משלוח עם שליח עד הבית: הפריטים המוזמנים יתקבלו אצל הלקוח תוך 2-4 ימי עסקים מביצוע ההזמנה. 

*איסוף עצמי אפשרי משונצינו 12 / תושיה 2 תל אביב ברגע שההזמנה תהיה מוכנה (1-3 ימים) ניתן יהיה לאסוף לאחר יצירת קשר בטלפון/ מסרון/ מייל . ( במקרים מיוחדים יתכן והאיסוף העצמי יהיה מיעד אחר שאינו שונצינו 12 / תושיה 2 תל אביב, הודעה על כך תשלח לקונה)

* לפריטים בהזמנה מיוחדת, יהיו זמנים שונים בהתאם לפריט המוזמן. 

  1. כתובת למשלוח דואר – הינה הכתובת שצוינה ככתובת למשלוח ע"י המזמין.
  2. יום ביצוע ההזמנה – הינו היום בו התשלום עבור ההזמנה בוצע. 
  3. ימי עסקים הינם ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  4. החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה בכדי לספק את המוצרים בזמן אך היא אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.
  5. עלות משלוחים בישראל: 


משלוח באמצעות דואר ישראל: 30 ₪ 

משלוח באמצעות דואר שליחים: 50 ₪ 

בקניה מעל 450 ₪ משלוח חינם. 

אספקה ומשלוחים מחוץ לישראל:

כללי

  1. האתר משמש כאתר אינפורמנטיבי בו ישנה גם חנות לממכר ציוד, חומרים, קורסי אונליין, ספרים מקצועיים וכו' והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.
  2. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה במייל –info@profashions.co.il
  3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא ורק הוא מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולש באתר ו/או המזמין דרך האתר.
  4. כל המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר שבביצוע הפעולה הוא  קרא תקנון זה, וכי הוא מסכימים לכל תנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה או הודעה מוקדמת.
  6. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.
  7. רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
  8. החברה תעשה כל שביכולתה בכדי להציג בפני לקוחותיה תמונות ברורות ומדויקות ככל האפשר עם זאת תמונות המוצרים המוצגות באתר הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. 
  9. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע המדויק והנכון ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
  10. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
  11. הנהלת האתר רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר –  לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
  12. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוחה אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
  13. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדוורים הרשמיים של האתר. באם הלקוחה מעוניינת להסיר את עצמה מן הדיוור לאחר שנרשמה, היא יכולה לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל. 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים פיזיים ( לא כולל קורסים ושירותים)

  1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוחה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
  2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
  3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  4. עם ביצוע הזמנה תקינה ע״י הלקוח תשלח חשבונית מס המהווה אישור להזמנה ללקוח. 
  5. פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
  6. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, יקבל מבצע  הפעולה הודעה מתאימה על כך ויידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
  7. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכש ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח.
  8. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.
  9. אם החליט הלקוח לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.
  10. "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981".

הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר

  1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוחה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
  2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.
  3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
  4. עם ביצוע הזמנה תקינה ע״י הלקוח תשלח חשבונית מס המהווה אישור להזמנה ללקוח. 
  5. פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
  6. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, יקבל מבצע  הפעולה הודעה מתאימה על כך ויידרש למסור אמצעי תשלום אחר.
  7. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צוין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכש ו/או לצד ג'. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לחברה ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח.
  8. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.
  9. אם החליט הלקוח לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.

שירות לקוחות: 077-5359003

מייל: info@profashions.co.il