זה לא שהתשוקה לאופנה נחשבה עד כה נדירה, אלא שהתרבות הדיגיטלית הנוכחית (והחדשה יחסית), עושה יחסי ציבור נפלאים לעולם האופנה שיוצרים התלהבות, עניין וסקרנות בקרב רבים. מובילות דעת קהל ומותגי האופנה הגדולים בעולם, משתפים ברשתות החברתיות על בסיס יומי (ולעתים, גם יותר מפעם אחת ביום) תוכן רב – מפריטים בודדים ועד קולקציות שלמות.

גם את מתרגשת מטקסטורות, לא יכולה לחכות להשקתה של קולקציה חדשה ואת ההשראה שלך את שואבת מאושיות אופנה? לימוד אופנה יכולים לעניין גם אותך! בשונה מתוכניות לימודים אחרות המקדשות את התכנים העיוניים בלבד, לימודי האופנה מוקדשים לעשייה, יצירה והפיכת סקיצות ושרטוטים לפריטים מרהיבים!

אז רגע לפני שגם אתם מכריזה כי את סטודנטית ללימודי אופנה, האם הם יכולים להתאים לך?

"אופנה מגדירה אותי! אופנה היא כל חיי!"

ישנן המון נשים שמרגישות כי מה שמגדיר אותן הוא חיבתן לאופנה. אותה חיבה באה לידי ביטוי ברכישת פריטים שונים גם כשממש אין צורך (כן, כשאין עוד מקום על המדפים בארון), בכך שכספי המותרות שלהן מושקעים במסעות

למי מתאימים לימודי האופנה?

 שופינג – בארץ ובחו"ל ואותה קבוצת נשים לא תתפשר על טוטאל-לוק פחות ממושלם, כזה שבו הטי-שירט מתכתבת עם הגרביון והנעל.

נשים מקבוצה זו נושמות אופנה, אך לרוב לא יהיה להן כל ידע ביצירת אופנה. אם גם את רוצה להכיר סוגי בדים, ליצור בעצמך ולדעת לתפור – לימודי אופנה מתאימים גם לך!

"עבורי אופנה היא יצירה!"

ומנגד, ישנן נשים שמה שמתפעל ומרגש אותן הם הבדים בעצמם. לצד הנשים שאוהבות לבקר בבוטיקי האופנה הגדולים ולרכוש את התוצרים המוגמרים, ישנן אלו שהתשוקה הגדולה שלהן היא לכל מה שקורה "מאחורי הקלעים": חנויות בדים, בחירת בדים, לקיחת מידות, שרטוטים וכתיבת סקיצות, תפירה, תיקונים ומדידות. את התשוקה הגדולה שלך ניתן לתעל ללימודי אופנה, שיפתחו בפניך את האפשרות להשתלב בתעשייה. 

"האם יש מה לעשות בשוק העבודה עם לימודי עיצוב אופנה?"

בוודאי. ראשית, כל בוגרת שרכשה את הכלים המקצועיים, יכולה לפעול כמעצבת עצמאית בנישה שמעניינת אותה. כידוע, המעצבות הישראליות ביססו את שמן בעולם כמעצבות בועטות, מעיזות ומאד מוערכות. אפשרות נוספת היא להצטרף לבוטיק קיים כמעצבת או תופרת, וכך ללמוד, להתפתח ולהכיר את העולם לעומק גם מהזווית העסקית שלו.

לימודי אופנה – להפוך את התשוקה למקצוע!

כל עוד יש לך תשוקה גדולה, יש לך כמעט את כל מה שצריך! לימודי האופנה יעניקו לך ארגזים כלים מקצועי שיאפשר לך להשתלב בתחום הצבעוני, היצירתי והממלא. אנחנו ב"פרופשנס" מזמינים גם אותך להצטרף אלינו, לחממה העיצובית שתאפשר לך להביא לידי ביטוי את היצירתיות והתשוקה שיש בך לעולם האופנה. על מה אנחנו מתחייבים?