שמירה על ריחוק חברתי, הגבלות באשר להתקהלות וגם רצון להימנע ממפגשים שאינם הכרחיים – כל אלו מובילים אותך לבלות המון זמן בבית. כמו עוד רבים, גם את רוצה להמציא את עצמך מחדש, לתעל את הזמן הפנוי שלך ולמצוא בתוך המשבר – הזדמנות לצמיחה. 

תמיד רצית ללמוד תפירה אך לא הצלחת למצוא את הזמן הנכון? אנחנו ב"פרופשנס" מביאים לימודי תפירה באזור המרכז עד אליך! עם הקורס הדיגיטלי את קובעת איך תיראה כיתת הלימוד שלך ואת מחליטה מתי ללמוד. בימים אלו, יותר מתמיד, ישנו ביקוש גבוה מאד ללימודים מרחוק. עם לימודי התפירה שלנו תוכלי גם את ללמוד לתפור, להכיר טכניקות מובילות או פשוט לשפר את המיומנויות הקיימות. 

השקענו משאבים רבים בפיתוח התוכן, זאת בכדי להבטיח חוויית לימוד מעשירה ומהנה. אז למה תוכלי לצפות?

לימודי תפירה באזור המרכז – עכשיו גם אונליין!

תרגמי את התשוקה שלך לאופנה ללימודי תפירה!

גם אם את אוהבת להתחדש בבגדים חדשים, סביר כי את לא תמיד אוהבת את החוויה שעוטפת את ריענון המלתחה: הוצאה כספית גבוהה מאד שיכולה להגיע לאלפי שקלים בעונה, הסתובבויות בלתי פוסקות מחנות אחת לאחרת, מדידות בחדרי הלבשה צפופים, תורים ארוכים בקופה ומעל לכל – את צריכה להתאים את עצמך לקולקציות קיימות.

מה אם היו אומרים לך שתוכלי להתחדש במחיר נוח יותר, לקבוע מה תלבשי ואף ליהנות מתהליך של יצירה? כל מה שאת צריכה הוא ללמוד תפירה! לנו יש את הידע, את הכלים והניסיון, ומעכשיו גם קורס אונליין שילמד אותך לתפור! 

יתרון כלכלי: שלמי פחות על קורס תפירה אונליין

עד היום דחית את תחילת הלימודים רק בגלל שיקולים כלכליים? לימודי תפירה באזור המרכז המועברים אליך אונליין, זולים יותר! חשוב לנו להדגיש כי המחיר הנוח שאנחנו מציעים לא בא על חשבון התוכן, בשום אופן. עלות הקורס היא כ-620 שקלים בלבד! תמיד פעם בליבך החלום ללמוד תפירה? זהו הזמן להגשים את עצמך וחלומך!

"בסיום הקורס אדע לתפור?"

בהחלט! עמלנו רבות על הקורס האינטרנטי והשקענו בתוכן איכותי, ענייני ובהיר. לאחר שתסיימי את הקורס, יהיו בידיך הידע והכלים הרלוונטיים לתפור בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר. ההתנסות שלך בתפירה בכל מקרה לא תמתין לסיום הקורס, זאת מאחר ומדובר על לימודים מעשיים הנלמדים תוך כדי יצירה. 

היתרונות הבולטים של קורס תפירה אונליין:

לפרטים נוספים והרשמה, פני אלינו כבר עכשיו – 077-5359003